• 0930 5555 920
  • 03191010801
  • اصفهان، بین چهاراه پنج رمضان و وفایی،پاساژ قائم، سامانه پیامکی رایکا

پنل اس ام اس با پایین ترین تعرفه در کشور.

بهترین پنل اس ام اس همراه بابانک شماره به روز کل کشور ، اپلیکیشن،خطوط،خدماتی و سیمکارت جهت ارسال به بلک لیست سیاه

پنل پیامکی رایکا اس ام اس، شیوه­ای نوین و مدرن و کاملا تضمینی برای جذب مشتری و دسترسی به بازار هدف در سریع­ترین زمان ممکن و بدون اختلال است که با تعرفه ­های پیامکی بسیار مقرون به صرفه و رقابتی یکی از عالی­ ترین گزینه­ ها برای شما محسوب می­شود. با انتخاب و خرید پنل پیامکی رایکا اس ام اس، تنها چند دقیقه با موفقیت و رونق کسب و کار خود فاصله دارید.

پنل اس ام اس

پنل اس ام اس

  • چهارشنبه 28 اسفند 1398
  • 1:43

پنل اس ام اس


امکانات و قابلیت های پنل اس ام اس رایکا

پنل اس ام اس سامانه پیام کوتاه یک برنامه تحت وب مانند Gmail و Droppox است و می توانید از مرورگر گوگل کروم ، فایرفاکس ، اینترنت اکسپلورر یا برنامه تلفن همراه با نام کاربری و رمز عبور و همچنین به صورت انبوه یا جداگانه استفاده کنید. همچنین می توانید پیام های متنی را به روش های مختلف ارسال کنید.

پنل پیامکی چیست؟


این سوالی است که بسیاری از کاربران ما زمان تهیه پنل پیامکی می پرسند سیستم پیام کوتاه چیست و چگونه کار می کند و چرا باید این سیسم را از شرکت شما خریداری کنیم یا ممکن است سوال دیگری داشته باشید وقتی می توانم از طریق تلفن همراه خود پیامکی ارسال کنم چرا در این شرایط مالی پنل پیامکی خریداری می کنم؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

اگر می خواهید برای همه دختران زیر 25 سال در تهران که احتمالاً جهیزیه یا هزاران چیز از این قبیل خریداری می کنند یک پیام کوتاه تبلیغاتی ارسال کنید باید از تلفن همراه استفاده کنید. نمی توانید پیام متنی را نگه دارید و به همه آنها ارسال کنید زیرا شماره تلفن همراه مردم را ندارید و همینطور اگر روزانه بیش از 1000 پیامک با استفاده از تلفن همراه خود بفرستید در این صورت سیم کارت شما مسدود می شود بنابراین اگر می خواهید پیام های متنی را خودتان برای همه تک به تک ارسال کنید حدود 3 ماه طول می کشد. با فرض داشتن یک بانک موبایل.

پنل پیام کوتاه به شما کمک می کند تا پیامک های گروهی را سریع و گسترده ارسال کنید و شاید برای شما جالب باشد که نیاز به جمع آوری شماره موبایل نیست می توانید شماره تلفن همراه در سیستم پیام کوتاه طبقه بندی شده است. می توانید به سادگی با انتخاب نوع آن برای مخاطب مورد نظر خود پیامک ارسال کنید.

20 تا از امکانات و قابلیت های پر کاربرد این سامانه

1-ارسال پیام تکی:

در ارسال سریع با اضافه کردن یک یا چندین شماره به صورت تایپ کردن یا کپی در لیست گیرندگان پیام می توانید پیامک مورد نظرتان را سریع ارسال نمایید.

2-ارسال منطقه ای کشوری:

در صورتی که بازار هدف شما منطقه ا­ی خاصی از تهران یا شهر خاصی هست به عنوان مثال صاحب یک فروشگاه بزرگ هستید و قصد دارید تبلیغات انجام دهید می­توانید از قابلیت ارسال منطقه ­ای استفاده کرده و فقط برای دارندگان موبایل منطقه­ ای مورد نظر متن تبلیغاتی خود را ارسال نمایید.

3- ارسال کد پستی:

از طریق این قابلیت ارسال پیامک­ های انبوه از طریق لیستی از کد پستی­های معتبری که در دست دارید انجام خواهد شد و از این طریق به شماره موبایل ثبت شده و مرتبط با آن پیامک شما ارسال می­گردد.

4-رده­ سنی و جنسیت:

شما می­توانید شماره­هایی که قصد ارسال پیامک به آنها را دارید براساس سن و جنسیت تفکیک کنید و سپس متن خود را ارسال کنید یا حتی می­توانید ترکیبی عمل کنید به عنوان مثال یک منطقه ­ی خاصی را انتخاب کرده و سپس برای رده­ی سنی نوجوانان آن پیامک خود را ارسال کنید.

در این بخش چند گزینه ی دیگر همچون

ارسال ایرانسل منطقه ای کدپستی

ارسال پیش شماره سن و جنسیت

ارسال سن و جنسیت کدپستی

ایرانسل منطقه ای جنسیت و...

هم وجود دارد

5-ارسال کدپستی همراه اول:

در این روش هم برحسب کدپستی به کلیه­ ی شماره­ موبایل­ های همراه پیامک تبلیغاتی ارسال می­کنید.

6-ایرانسل منطقه­ ای پیش شماره و سن وجنسیت:

در این روش به همه ­ی شماره موبایل­ های ایرانسل در یک منطقه ­ی خاص متن پیامکی شما ارسال می­شود که قابلیت جالبی است.

7-ارسال پیامک صوتی:

یکی از امکانات رایکا اس ام اس که در همه­ی پنل­های پیامکی وجود ندارد، ارسال پیامک صوتی است. از این طریق شما می­توانید متن و پیام خود را به صورت کاملا واضح و شفاف و بدون هیچ گونه ابهامی حتی به شماره تلفن­های ثابت نیز ارسال کنید! همچنین در صورتی که پیام شما منتقل نشود هزینه بازگشت خواهد خورد.

8-ارسال مشاغل :

یکی از قابلیت­های عالی پنل ما این است که با خرید پنل پیامکی ما به بانک شماره موبایل اصناف مختلف هم دسترسی پیدا می­کنید و مثلا می­توانید به شماره موبایل افراد شاغل در صنف نانوایی در یک استان خاص پیامک ارسال کنید.

9-ارسال از دفترچه تلفن و اکسل:

روش جالبی که اکثرا سازمان­ها و شرکت­ها در یک فایل اکسل یا دفترچه تلفنی که در سامانه­ ی پیامکی ما ایجاد کرده ­اند به صورت خودکار و طبق برنامه ریزی پیامک انبوه ارسال می­کنند.

10-نقشه کدپستی:

این قابلیت دقیقا مشابه با ارسال کدپستی است ولی با این فرق که اگر کدپستی منطقه­ ی مورد نظر را ندانید می­توانید به نقشه­ ی گوگل رفته و از طریق آن کدپستی را انتخاب و پیامک­ های خود را ارسال کنید.

11-ارسال تکی و به مخاطبین گوشی:

یکی از قابلیت ­های پنل پیامکی ما این است که علاوه بر ارسال انبوه امکان ارسال تکی و به مخاطبین هم وجود دارد.

12-ارسال نظیر به نظیر:

وقتی بخواهید به چند دسته از مخاطبین و بازار هدف پیامک­های تبلیغاتی متفاوت ارسال کنید از طریق این قابلیت به راحتی امکان پذیر است. مثلا می­توانید تمام 100 شماره­ موبایل را انتخاب کنید و برای هر دسته متن تبلیغاتی خاص تعیین کرده و ارسال کنید.

13-ارسال کلمات کلیدی یاهمان ارسال هوشمند:

این قابلیت برای کسانی است که می­خواهند یک فرمت کلی متن را برای افراد زیادی بفرستند ولی در آن یک یا دو کلمه را تغییر دهند مثل نام و نام خانوادگی افراد، که با این ویژگی به راحتی امکان پذیر است.

14- ارسال از دفترچه تلفن:

در این قسمت لیست دفترچه تلفن های موجود برای شما نمایش داده میشود و همچنین شما قادر به افزودن دفترچه جدید،حذف و ویرایش دفترچه تلفن میباشید. توجه نمایید که ایجاد دفترچه جدید مستلزم آن است که قبل از آن فیلدهای مورد نظرتان را در بخش مدیریت فیلد ها ایجاد نمایید.

15-گزارشات ارسال:

با این قابلیت پنل ما می­توانید گزارش ارسال بگیرید و ببینید پیامک­های شما برای چه کسانی ارسال شده و یا نشده و یا چه کسانی دستگاه آنها خاموش بوده و یا شماره اشتباه بوده است.

16-پیام دریافتی:

با این قابلیت می­توانید دریافت پیامک هم داشته باشید که یکی از قابلیت ­های منحصر بفرد پنل پیامکی رایکا اس ام اس است.

18-پاسخگوی خودکار:

لازم نیست حتما برای پاسخگویی به پیام­ های دریافتی خود پای سیستم باشید. می­توانید متن پاسخ خودکار را تعیین کنید تا هر موقع پیامکی ارسال شد، سیستم به صورت خودکار پاسخ ارسال کند.

19-نوبت دهی:

این سرویس امکانات مختلف و قابل تنظیمی دارد که در اینجا با برخی از آن‌ها آشنا می‌شویم. به طور کلی برای استفاده از این پنل پس از ایجاد یک نوبت دهی جدید و تنظیم آن، بر روی آیتم روزها کلیک کرده و روزها و ساعات مورد نظر را تنظیم نمائید. سپس مخاطب با ارسال کلیدواژه‌های "نوبت" می تواند نوبت‌های خالی را رزرو نمائید. و شما هم برای مشاهده نوبت های رزرو شده روی آیتم نوبت‌ها کلیک نمائید

20-فایل آموزش پنل:

در انتها توجه شما را به فایل آموزشی پنل جلب می­کنیم تا هر زمان نیاز به راهنمایی داشتید بتوانید از طریق آن نحوه ­ی کار با قابلیت مورد نظر را آموزش ببینید.

راهنمایی هربخش وجود دارد.

برای آموزش ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی اینجا کلیک کنید

منبع: رایکا اس ام اس

موضوعات: لیست پنل ها,
  • بازدید : 3042
  • امتیاز : 3
  • نظر شما :
  • نام:
  • ایمیل:
  • وب سایت:
  • متن:
  • کد امنیتی: ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]