• 0930 5555 920
  • 03191010801
  • اصفهان، بین چهاراه پنج رمضان و وفایی،پاساژ قائم، سامانه پیامکی رایکا

پنل اس ام اس با پایین ترین تعرفه در کشور.

بهترین پنل اس ام اس همراه بابانک شماره به روز کل کشور ، اپلیکیشن،خطوط،خدماتی و سیمکارت جهت ارسال به بلک لیست سیاه

پنل پیامکی رایکا اس ام اس، شیوه­ای نوین و مدرن و کاملا تضمینی برای جذب مشتری و دسترسی به بازار هدف در سریع­ترین زمان ممکن و بدون اختلال است که با تعرفه ­های پیامکی بسیار مقرون به صرفه و رقابتی یکی از عالی­ ترین گزینه­ ها برای شما محسوب می­شود. با انتخاب و خرید پنل پیامکی رایکا اس ام اس، تنها چند دقیقه با موفقیت و رونق کسب و کار خود فاصله دارید.

از چه سامانه پیامکی استفاده کنیم؟

  • پنجشنبه 27 آبان 1400
  • 15:45

سامانه پیامکی

سامانه های پیامکی

برای تبلیغات پیامکی موثر، با توجه به اینکه تعداد شرکت ها یا سامانه هایی که پنل های تبلیغاتی را ارائه می دهند خیلی زیاد است ، اینکه کدام سامانه پیامکی را انتخاب کنیم سخت می شود. تعرفه پایین، پشتیبانی سریع، ارسال پیامک به بلک لیست و... همه از امتیازات یک پنل پیامکی خوب است که باید در نظر گرفته شود.

تفاوت رایکا اس ام اس بادیگر سامانه های پیامکی


از چه سامانه پیامکی استفاده کنیم؟

اگر به دنبال یک تبلیغات پر بازده هستید که با صرف هزینه کم بتوانید تبلیغات گسترده ای انجام دهید بهترین گزینه برای شما استفاده از تبلیغات سامانه های پیامکی است. اما اینکه از چه سامانه پیامکی استفاده کنیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم بسیار مهم است.

امروزه شرکت هایی که در حوزه پیامک های تبلیغاتی فعالیت دارند بسیار زیاد می باشند و خدمات این مجموعه ها نیز با هم متفاوت است. اینکه شما بتوانید بهترین شرکت را انتخاب کنید که در کنار خدمات گسترده ای که به شما عرضه میکند تعرفه پایین تر و پشتیبانی بهتری نسبت به سایر شرکت ها داشته باشد یک امتیاز محسوب می شود.

سامانه پیامکی

یک سامانه پیامکی خوب چه امکاناتی باید داشته باشد؟

در بحث تبلیغات انبوه پیامکی با توجه به حجم بالای اس ام اس هایی که ارسال می شوند، تعداد پیامک هایی که به مقصد برسند و تعرفه ای که برای هر پیامک محاسبه می شود بسیار مهم می باشد. همچنین با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد پیامک های تبلیغاتی خود را در بلک لیست خود قرار داده اند، اینکه یک سامانه بتواند این قابلیت را داشته باشد که به بلک لیست مخاطبان نیز پیام ارسال کند بسیار مهم است.

کدام سامانه پیامکی را برای تبلیغات خود انتخاب کنیم؟

با توجه به توضیحاتی که در بالا عنوان شد مفتخریم اعلام کنیم سامانه پیامکی مجموعه رایکا اس ام اس با ارائه امکانات فوق العاده، یکی از پرطرفدار ترین سامانه های پیامکی کشور می باشد. اما برای اینکه مطمئن شوید چرا سامانه رایکا بهترین گزینه است با هم امتیازات این مجموعه نسبت به سایر سامانه ها را بررسی می کنیم :




· تعرفه پیامک ها

نرخ تعرفه هر پیامک در سامانه های مختلف متفاوت می باشد. اما در رایکا اس ام اس تعرفه پیامکی تنها 12 تومان است که شما در هیچ یک از سامانه های پیامکی این قیمت و پایین تر از آن را پیدا نخواهید کرد.

· پشتیبانی و راه های ارتباطی

در بحث تبلیغات انبوه پیامکی بحث پشتیبانی بسیار مهم است زیرا باید در لحظه پاسخگوی نیاز کاربران باشد. تیم رایکا اس ام اس با تیم پشتیبانی در لحظه و راه های ارتباطی از طریق خطوط ویژه تلفن ثابت، ایمیل، واتساپ، تلگرام و اینستاگرام همواره همراه و پشتیبان شما است.

· امکانات

کاملترین مجموعه خدماتی که شما می توانید از یک سامانه پیامکی انتظار داشته باشید در رایکا اس ام اس موجود است. کافی است صفحه اصلی سایت را بررسی بفرمایید.


· خدمات رایگان

جالب است بدانید در مجموعه رایکا اس ام اس خیلی از خدمات به صورت رایگان برای کاربران مهیا شده است و حتی بسیاری از تعرفه های پنل رایگان رایکا با تعرفه 500 تومانی سایر سامانه ها برابری می کند.

· ارسال پیام به بلک لیست

یکی از مهمترین امکانات رایکا اس ام اس، قابلیت رایگان ارسال پیام به بلک لیست مخاطبان شما می باشد که در خیلی از سامانه ها این امکان یا غیر فعال است یا هزینه بالایی برای کاربران دارد.

· داشتن اپلیکیشن

شما نیاز دارید در لحظه به پنلتان دسترسی داشته باشید. یکی از قابلیت های سامانه پیامکی رایکا، امکان استفاده راحت از اپلیکیشن رایکا بر روی گوشی های موبایل شما می باشد تا بتوانید به راحتی و به سرعت وارد پنلتان شوید.

· واسط کاربری راحت

برای اینکه شما بتوانید وقت کمتری را برای کار با پنل های پیامکی بگذرانید مهم است که پنل شما واسط کاربری راحتی داشته باشد یعنی شما بتوانید بدون سر در گمی با پنلتان کار کنید که این موضوع در پنل های رایکا کاملا مشهود است.

· بانک شماره تلفن

به روز بودن بانک شماره تلفن های سامانه های پیامکی یکی از مهمترین گزینه ها برای موفقیت شما در تبلیغات است که مجموعه رایکا همواره لیست مخاطبان کل کشور را به روز در مجموعه خود دارد.



· امکانات نماینده

یکی دیگر از امتیازات مجموعه رایکا ارائه سایت فروش و دامنه به نمایندگانش می باشد.

· تست قبل از پرداخت

جالب است بدانید در رایکا می توانید ابتدا قبل از اینکه فاکتورتان را پرداخت کنید یک دور پنلتان را کامل تست و سپس پرداخت نمایید.

· عمر پنل تبلیغاتی

هیچ می دانستید پنل تبلیغات پیامکی شما در رایکا مادام العمر است. یعنی هیچ نیازی به تمدید سالانه سامانه پیامکی شما در رایکا اس ام اس نیست.

· وضعیت پیام های نرسیده

یکی از بهترین امکاناتی که رایکا به کاربرانش می دهد این است که هزینه هر پیامک ناموفق به حساب کاربری شما عودت داده می شود.

علاوه بر تمامی مواردی که گفته شد سامانه پیامکی رایکا دارای بالاترین سرعت ارسال پیامک و با کیفیت ترین پنل پیامکی کشور را دارد و امتیاز و خدمات این مجموعه فراتر از مواردی است که گفته شد. به عنوان مثال قابلیت ایجاد پنل پیامکی متناسب با بودجه شما و یا پنل های نقره ای، اطلس، طلایی با امکانات و شرایط فوق العاده، کار تبلیغات را برای شما آسان کرده است.


منبع: رایکا اس ام اس

  • بازدید : 3364
  • امتیاز : 3
  • نظر شما :
  • نام:
  • ایمیل:
  • وب سایت:
  • متن:
  • کد امنیتی: ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]