• 0930 5555 920
  • 03191010801
  • اصفهان، بین چهاراه پنج رمضان و وفایی،پاساژ قائم، سامانه پیامکی رایکا

پنل اس ام اس با پایین ترین تعرفه در کشور.

بهترین پنل اس ام اس همراه بابانک شماره به روز کل کشور ، اپلیکیشن،خطوط،خدماتی و سیمکارت جهت ارسال به بلک لیست سیاه

پنل پیامکی رایکا اس ام اس، شیوه­ای نوین و مدرن و کاملا تضمینی برای جذب مشتری و دسترسی به بازار هدف در سریع­ترین زمان ممکن و بدون اختلال است که با تعرفه ­های پیامکی بسیار مقرون به صرفه و رقابتی یکی از عالی­ ترین گزینه­ ها برای شما محسوب می­شود. با انتخاب و خرید پنل پیامکی رایکا اس ام اس، تنها چند دقیقه با موفقیت و رونق کسب و کار خود فاصله دارید.

خط اختصاصی پنل اس ام اس رند رایگان

  • يکشنبه 30 آبان 1400
  • 18:16

خط اختصاصی رند رایگان

خط اختصاصی رند رایگان، خط اختصاصی رایگان رند، خط رایگان با شماره دلخواه، خط رند کوتاه رایگان، قیمت خط اختصاصی از همه ی اپراتورها

در این مقاله می خواهیم آشنایی با خط اختصاصی رند رایگان داشته باشیم.

بسیاری از شرکت ‌ها، استارتاپ ها و مجموعه های خدماتی - تجاری نیازمند ارسال پیامک هستند و تمایل دارند برای مدتی نسبتا طولانی سرویس پیامکی رایگان داشته باشند تا بتوانند به صورت نا محدود اقدام به ارسال پیامک به مشتریان خود نمایند.

آشنایی با خط اختصاصی رند رایگان:

خط اختصاصی رند رایگان یکی از خدمات جدیدی است که شرکت رایکا اس ام اس به شما مشتریان عزیز عرضه می کند. شما می توانید با خرید یک پنل از ما دو خط رایگان 14 رقمی دریافت کنید. همچنین اگر نیاز به تعداد بیشتری خط با شماره رند داشتید می توانید با پرداخت مبلغی بسیار پایین خطی با شماره ی کوتاه تر و حتی با شماره ی دلخواه ( به طور مثال شبیه شماره موبایلتان ) انتخاب نمایید، تا بتوانید به تعداد نا محدود، پیامک برای مشتریان خود ارسال کنید. همچنین شما می توانید خط رایگان با شماره دلخواه خود را انتخاب نمایید تا مشتریان شما به محض دریافت پیامک متوجه شوند ارسال کننده پیامک از کجا بوده است. در ابتدا به توضیح تفاوت خطوط اختصاصی و خطوط عمومی ارسال پیامک می پردازیم در کل باید بدانید که به خطوط ارسال پیامک انبوه، خطوط پیامکی می‌ گویند که برای ارسال تعداد بسیار بالای پیامک به کار گرفته می‌شوند.

تفاوت خط اختصاصی رند رایگان با خطوط عمومی چیست؟

خطوط عمومی ارسال پیامک انبوه برای ارسال پیامک ‌های چندین مشترک یا مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد، این خطوط قابلیت فروش ندارند و شما تنها می توانید اشتراک آن ها را برای مدتی خریداری نمایید و در کنار دیگر مشترکین به استفاده از آن بپردازید. اما در خطوط اختصاصی ارسال پیامک انبوه شما می توانید حتی دریافت پیامک هم از کاربران خود داشته باشید این خطوط اختصاصی با توجه به شماره ی رند و کوتاه آن ها، در رنج قیمت مختلفی قرار می‌گیرند؛ شرکت رایکا اس ام اس با ایجاد خط اختصاصی رند رایگان برای شما مشتریان عزیز بدون پرداخت هیچ هزینه ای می تواند این نیاز شما را به نحو احسنت برطرف کند.

خط اختصاصی رند رایگان



قیمت خط اختصاصی رند رایگان در اپراتور های مختلف:

یکی از مشخصات مهمی که خریداران خطوط اختصاصی پیامک در نظر دارد خط رند کوتاه رایگان است. خط رند کوتاه رایگان یعنی اینکه شما بتوانید با پرداخت مبلغی به صورت مادام العمر یا در یک مدت زمان طولانی به صورت نامحدود پیامک ارسال کنید. قیمت این خطوط در اپراتور های مختلف متفاوت است شما می‌توانید در شرکت رایکا اس ام اس با قیمت خط اختصاصی از همه ی اپراتور ها آشنایی پیدا کنید. همچنین شما می توانید نحوه تبدیل خط اختصاصی به خطوط خدماتی و نحوه ارسال پیامک به بلک لیست و چگونگی ثبت خط اختصاصی با شماره موبایل خود آشنایی پیدا کنید. در پاسخ به این سوال که آیا امکان ارسال بلک لیست با خط اختصاصی وجود دارد یا خیر باید بگوییم برای این کار باید خط اختصاصی رو به خط خدماتی تبدیل کنید. برای تبدیل خط اختصاصی به خدماتی در ابتدا باید فرم تعهد نامه تعریف شماره خدماتی را دانلود کنید و روی سربرگ شرکت خود پرینت بگیرید این فرم را به همراه تصویر سفته ارسال کنید و منتظر بررسی های کارشناسان ما بمانید.

خط اختصاصی رند رایگان


منبع: رایکا اس ام اس


  • بازدید : 885
  • امتیاز : 3
  • نظر شما :
  • نام:
  • ایمیل:
  • وب سایت:
  • متن:
  • کد امنیتی: ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]