• 0930 5555 920
  • 03191010801
  • اصفهان، بین چهاراه پنج رمضان و وفایی،پاساژ قائم، سامانه پیامکی رایکا

پنل اس ام اس با پایین ترین تعرفه در کشور.

بهترین پنل اس ام اس همراه بابانک شماره به روز کل کشور ، اپلیکیشن،خطوط،خدماتی و سیمکارت جهت ارسال به بلک لیست سیاه

پنل پیامکی رایکا اس ام اس، شیوه­ای نوین و مدرن و کاملا تضمینی برای جذب مشتری و دسترسی به بازار هدف در سریع­ترین زمان ممکن و بدون اختلال است که با تعرفه ­های پیامکی بسیار مقرون به صرفه و رقابتی یکی از عالی­ ترین گزینه­ ها برای شما محسوب می­شود. با انتخاب و خرید پنل پیامکی رایکا اس ام اس، تنها چند دقیقه با موفقیت و رونق کسب و کار خود فاصله دارید.

بهترین پنل اس ام اس کدام است؟

  • سه شنبه 2 آذر 1400
  • 12:40

بهترین پنل اس ام اس کدام است؟ بررسی 10 سامانه پیامکی ایرانی و خارجی

بهترین پنل اس ام اس کدام است؟بازاریابی پیامکی به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین تکنیک های مدرن بازاریابی است و گزینه خوبی برای مشاغل کوچک است که به دنبال تأثیرگذاری گسترده بر روی مشتریان خودشان هستند. به این دلیل که متن برخلاف سایر تکنیک های بازاریابی به عنوان خط مستقیمی با مشتری عمل می کند و ارتباط شخصی بین او و تجارت شما ایجاد می کند. مشتریان بیشتر از آنکه به ایمیل یا سایر روش های تبلیغاتی پاسخ دهند، پیام متنی را می بینند و به آن پاسخ مثبت می دهند.

تصمیم گیری در مورد بهترین پنل اس ام اس

از آنجا که بازار شدیدا رقابتی است و هر کسب و کاری در این بازار سعی دارد با ابداع روش های جدیدتر برای تولید سرنخ های جدید، عملکرد دیگر رقبا را پشت سر بگذارد. برای شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامکی مهم است که در راس نوآوری قرار گیرد. حال، وقتی همه تلاش می کنند خوب عمل کنند، چگونه ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس خوب را از خدمات دهنده بد تشخیص دهیم؟ و چگونه می توانید معیارها بدی را از خوبی فیلتر کنید. این زمانی است که معیارهای تصمیم گیری وارد عمل می شوند. هنگام تهیه این فهرست از 10 تا از بهترین پنل اس ام اس های ایرانی و خارجی بهره بردیم. 10 تا از برترین ارائه دهندگان پنل اس ام اس ایرانی و خارجی عبارتند از:

1. رایکا اس ام اس


سامانه پیامکی رایکا اس ام اس که قصد معرفی آن را داریم
یکی از قدرتمندترین,حرفه ای ترین, کامل ترین,ارزانترین ومحبوب ترین سامانه های پیامکی کشور میباشد که علاوه بر امکانات کامل و بانک شماره به روز کل کشور این امکان را به شما میدهد که با پایین ترین تعرفه(12تومان)تبلیغات خود را به هزارشماره حتی به شماره های بلک لیست ارسال نمایید که چنین تعرفه ای به ندرت در دیگر سامانه ها یافت میشود.رایکا اس ام اس مفتخر است باداشتن بیش از2میلیون کاربرصدها نماینده و بیش از170بازاریاب فروش درسراسرکشور یکی از بزرگترین و حرفه ای ترین سامانه پیامکی های کشور میباشد.
لازم به ذکراست تمامی پنل های رایکا اس ام اس مادام العمر میباشند و دارای هدایایی نیز مثل خطوط اختصاصی،خدماتی،سیمکارت،اپلیکیشن اندروید،دامنه و سایت فروش برای نماینده،و پیامک های اولیه میباشد.
وبسایت: www.Raykasms.ir

2. آرتا اس ام اس

آرتا اس ام اس یکی از دیگر سامانه های پیامکی پرطرفدار است که توانسته

رضایت اکثر مشتریان را به درست بیاورد و همچنین پایین ترین تعرفه ی ارسال اس ام اس تبلیغاتییکی دیگر از مزایای این سامانه پیامکی میباشد.

معرفی بهترین سامانه های پیامکی خارجی

3- سامانه EZ Texting

هنگامی که به دنبال یک سرویس بازاریابی پیام کوتاه خارجی هستید، یافتن یک سرویس متناسب با نیازهای کسب و کار و استفاده آسان از آن مهم است. بهترین خدمات EZ Texting عبارتست از داشبورد بصری ، ابزارهای اتوماسیون و کمپین های قطره ای ، پیام های متنی ورودی رایگان ، کلمات کلیدی سفارشی ، ابزارهای مدیریت تماس و تجزیه و تحلیل و گزارشات جامع هستند.

4. سامانه Podium

دیگر سرویس خارجی Podium است. سامانه پیامک Podium یک بستر تعامل با مشتری است که با استفاده از پیام های متنی به مشاغل کمک می کند تا روابط مشتری را مدیریت کرده و در انواع وب سایت ها برندینگ آنلاین ایجاد کنند. پلت فرم Podium تعاملات مشتری و بررسی های آنلاین را در یک داشبورد واحد تلفیق می کند تا به کاربران در مدیریت بررسی آنلاین کمک کند. از طریق داشبورد، کاربران می توانند دعوت نامه ها را بررسی ارسال کنند، در زمان واقعی به بررسی های آنلاین پاسخ دهند و پیامک ها را به مشتریان بالقوه ارسال و دریافت کنند.

5-. سامانه Textedly

سامانه پیامک Textedly بهترین نرم افزار خارجی بازاریابی پیامکی برای مشاغل کوچک است. Textedly با ویژگی هایی مانند کلمات کلیدی سفارشی و پیام های متنی ورودی رایگان ، دارای طیف وسیعی از ابزارهای مفید بازاریابی پیام کوتاه است. با استفاده از این سرویس ، مشاغل در هر اندازه می توانند کمپین های بازاریابی پیامکی را ایجاد و اجرا کنند و نتایج را پیگیری کنند. با این حال ، برخی از ویژگی های خدماتی برتر از جمله ابزار تقسیم بندی، کمپین های قطره ای و نظرسنجی نادیده گرفته شده است.

6- سامانه SimpleTexting

اگر به دنبال یک سرویس بازاریابی پیام کوتاه خارجی هستید، سرویسی می خواهید که یک بستر کاربرپسند ارائه دهد، مقرون به صرفه باشد، متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد و تمام ابزارهای لازم برای ایجاد و ارسال پیامک ها را داشته باشد. SimpleTexting انعطاف پذیرترین خدمات بازاریابی پیام کوتاه است. این برنامه دارای برنامه های منعطفی است که متناسب با نیاز (و بودجه) تقریباً تمام مشاغل طراحی شده است. برنامه های آن کلمات کلیدی نامحدودی را ارائه می دهند (که اکثر سرویس ها ارائه نمی دهند) و شما می توانید به مدت 14 روز سرویس آن را رایگان تست کنید.

7-. سامانه Twilio

وقتی صحبت از خدمات بازاریابی پیامکی با کیفیت بالا خارجی در محدوده مقرون به صرفه می شود ، Twilio یک کلاس جدا است. پلت فرم پیامکی قابل برنامه ریزی این شرکت که توسط یک پلت فرم نرم افزاری حرفه ای پایه ریزی شده، توسعه را ساده کرده و قابلیت تحویل پیام را تضمین می کند. برخی از ویژگی های اصلی است که Twilio را به یکی از ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه بزرگ تبدیل کرده عبارتست از قابلیت اطمینان ارتباطات، مقیاس عملیاتی، API های انعطاف پذیر، بستر وب پیشرفته، سیستم ایمیل به پیام کوتاه، احراز هویت دو عاملی، یادآوری قرار و رویداد، اعلان ها ، بازاریابی، اتوماسیون CRM و... . وقتی نوبت به انتخاب یک ارائه دهنده خدمات خوب خارجی برای ارسال یکپارچه پیام می رسد، Twilio انتخاب خوبی است.

بازاریابی پیامکی فرصت خوبی برای برقراری ارتباط با مشتریان است ، اما تصمیم گیری در مورد اینکه کدام پنل اس ام اس، با توجه به هزینه سرویس و ویژگی هایش مناسب شماست بسیار طاقت فرسا است. برای کمک به شما در یافتن راه حل مناسب برای کسب و کار خود،سعی کردیم بگوییم بهترین پنل اس ام اس کدام است .برای این منظور به معرفی 10 تا از بهترین سامانه های پیامکی حال حاضر ایران و خارج پرداختیم که هرکدام از آنها برای بازاریابی پیامکی مناسب هستند و شما را به اهداف کسب و کارتان می رساند.

3سامانه ی دیگر را شما بگید؟

منبع: raykasms.com

  • بازدید : 940
  • امتیاز : 3
  • نظر شما :
  • نام:
  • ایمیل:
  • وب سایت:
  • متن:
  • کد امنیتی: ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]